Siekdami pagerinti jūsų naršymą šioje svetainėje ir pateikti kuo aktualesnę reklamą mes naudojame slapukus. Naršydami šioje svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu, privatumo politika ir terminais bei sąlygomis.

Gerai Daugiau informacijos

Dažniausiai užduodami klausimai

Pradžia

Apie Viaplay

Video transliacijų internetu paslauga „Viaplay“ siūlo didžiausią turinio, kurį galima žiūrėti bet kur ir bet kada, pasirinkimą Baltijos šalyse. Mūsų klientams siūlome pasaulyje vertinamus filmus, serialus, turinį vaikams, dokumentiką ir geriausių sporto turnyrų transliacijas.

Dirbame su pasaulinio garso kino gamintojais ir platintojais, turime įsigiję visame pasaulyje populiarių sporto turnyrų transliacijų teises tam, kad galėtume jums pasiūlyti geriausią turinį, kurį galėsite žiūrėti taip, kaip patogu jums.

Viaplay priklauso tarptautinei pramogų grupei MTG (Modern Times Group AB). Grupė veikla šešiuose žemynuose apima TV kanalus ir interneto platformas, turinio gamybą ir sklaidą, radijo stotis, turinio platformas ir e-sportą. MTG akcijomis prekiaujama NASDAQ OMX Stokholmo biržoje (‘MTGA’ ir ‘MTGB’).

Ar galiu naudoti Viaplay užsienyje?

Viaplay paslauga dėl turinio licenzijų ribojimų veikia tik Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Viaplay turinys kiekvienoje šalyje skiriasi. Viaplay paslauga veiks Baltijos šalyse, tačiau galėsite matyti tik šalies, kurioje esate (Latvijos, Estijos) video turinį. Taip pat turinys gali neturėti įgarsinimo ar subtitrų lietuvių kalba.

Turinys, pasiekiamas per Viaplay

Filmai, serialai, animacija, dokumentika, populiarios vietinės laidos ir sportas gyvai.

Kokį sporto turinį galiu matyti Viaplay Sportas pakete?

Viaplay yra pirmaujanti populiariausių pasaulyje sporto transliacijų paslauga Baltijos šalyse. Mūsų išskirtinis pasiūlymas žiūrovams - daugiau kaip 2500 val. įdomiausių sporto varžybų transliacijų kasmet. Galite mėgautis Viasat Sport Baltic turiniu ir iki 6 tiesioginių tuo pačiu metu vykstančių sporto varžybų transliacijų.

Šį sezoną jums siūlome:

Futbolas:
- UEFA Čempionų lyga
- UEFA Europa lyga
- UEFA Supertaurė
- Anglijos Premier Lyga
- FA taurė (Anglija)
- DFB Pokal (Vokietija)
Ledo ritulys:
- Kontinentinė ledo ritulio lyga
- Pasaulio ledo ritulio čempionatas

Krepšinis:
- Eurolyga
- Baltijos krepšinio lyga

Auto ir moto sportas:
- Formulė-1
- MotoGP

Lengvoji atletika:
- IAAF Deimantinė lyga

Dviračių sportas:
- UCI dviračių lenktynės

Boksas:
- Įvairūs bokso mačai

Kita:
- Įvairių sporto lygų apžvalgos

 

UŽSISAKYTI VIAPLAY SPORTO PAKETĄ

Kaip įsigyti Viaplay?

Norėdami gauti prieigą prie Viaplay, Jūs tiesiog turėsite nemokamai užsiregistruoti portale viaplay.lt. Norėdami naudoti Viaplay savo įrenginyje, Jūs galėsite parsisiųsti Viaplay programėlę ir naudoti ją savo išmaniajame įrenginyje.

Kaip pradėti naudotis Viaplay?

Tam, kad žiūrėtumėte Viaplay, Jums reikės pastovaus interneto ryšio su minimaliu 3Mbit/s atsisiuntimo greičiu, kompiuterio arba išmaniojo įrenginio (išmaniojo telefono ar planšetės).

Kaip sužinoti, ar Viaplay turinį matysiu lietuvių kalba?

Didžioji dalis Viaplay turinio yra išversta į lietuvių kalbą. Kalbos nustatymus lengvai pakeisite pasirinkę grotuvo nustatymus. Taip pat mėgstamą audio kalbą pasirinkite savo paskyros nustatymuose. Subtitrų nustatymas veiks tik grotuve.

Per kokius įrenginius aš galiu žiūrėti Viaplay?

Jūs galite žiūrėti Viaplay bet kuriame Android arba iOS įrenginyje (kompiuteryje, planšetėse arba mobiliuose telefonuose) su šiomis arba naujesnėmis programinės įrangos versijomis:

- Android - 4.1+ (prieinamos ne visos funkcijos), visos funkcijos prieinamos esant 4.4 ir vėlesnėms versijoms
- iOS: 8+

Atsisiųskite mobiliąją programėlę: Apple Store arba Google Play

Kilus klausimams, ar per jūsų įrenginį galima žiūrėti Viaplay, rekomenduojame atlikti suderinamumo testą

Sistemos reikalavimai norint naudotis Viaplay

Tam, kad galėtumėte naudoti Viaplay savo kompiuteryje Jums reikės šių sistemos nustatymų:

  • PC su Windows XP SP3+ arba naujesne OS programine įranga
  • MAC OS X 10.5.7+ arba su naujesne OS programine įranga

Detalus naršyklių ir operacinių sistemų suderinamumas:

 

Chrome   

Safari    

Firefox

  Opera

  IE 9  

  IE 10  

  IE 11

   Edge

WinXP

Taip

Ne

Ne

  Ne 

  Ne

  Ne

  Ne

  Ne

Win Vista  

Taip

Ne

Ne

  Ne

  Ne

  Ne

  Ne

  Ne

Win 7

Taip

Ne

Ne 

  Ne

  Ne

  Ne 

  Ne

  Ne

Win 8

Taip

Ne

Ne

  Ne

  Ne

  Ne

  Taip

  Ne

Win 8.1

Taip

Ne

Ne

  Ne 

  Ne

  Ne

  Taip

  Ne

Win 10

Taip

Ne

Ne

  Ne

  Ne

  Ne

  Taip

  Taip

Mac OS X

Taip

Ne

Ne

  Ne

  Ne

  Ne

  Ne

  Ne

Koks turi būti mano interneto greitis, kad galėčiau naudotis Viaplay?

Minimalus interneto greitis turi būti 3 Mbit/s. Mūsų rekomenduojamas interneto greitis norint patirti visus paslaugos privalumus, įskaitant HD raiškos kokybę - ne mažiau 20 Mbit/s.

Atlikite savo interneto greičio testą su speedtest.net

Gedimų šalinimas

Naudoju reklamos blokavimo įrankius (Ad Block) ir svetainėje nematau paveikslėlių. Kodėl?

Viaplay paslauga sukurta veikti be reklamos blokavimo įrankių. Viaplay nėra reklamų, todėl teisingam puslapio atvaizdavimui rekomenduotume nenaudoti reklamos blokavimo (Ad Block) įrankių.

Kaip aš galiu įsitikinti, kad mano įranga veiks su Viaplay?

Norėdami įsitikinti, kad Jūsų sistema yra tinkama norint naudotis Viaplay, žiūrėkite dalį "Naudojimasis paslauga". Jeigu Jūsų sistemos nustatymai neatitinka reikalavimų, gali būti, kad Viaplay galėsite naudotis su apribotu funkcionalumu.

Gaukite paskutinius naršyklės atnaujinimus

Norėdami įsitikinti, kad Viaplay pilnai veiks Jūsų įrenginyje, visada patikrinkite, ar Jūsų įrenginyje yra įdiegta naujausia programinė įranga (kompiuteriams tai reiškia naujausią naršyklės versiją).

Koks interneto ryšys reikalingas sklandžiam vaizdo atkūrimui per mano kompiuterį?

Tam, kad Viaplay veiktų Jūsų kompiuteryje ir kad Jūs galėtumėte žiūrėti vaizdą nepertraukiamai, reikalingas nepertraukiamas interneto ryšys, kuris gali būti teikiamas standartiniu interneto ryšio kabeliu arba belaidis interneto ryšys per 3G/4G maršrutizatorių.

Turiu greitą interneto ryšį, tačiau vaizdas atkūriamas nekokybiškai. Kokia problema?

Šiuo atveju turite patikrinti, ar Jūsų įrenginiuose įdiegta naujausia programinė įranga ir ar įrenginiai atitinka visus naudojimosi Viaplay reikalavimus. Jūs taip pat galite perkrauti savo įrenginį, kas leis Jūsų įrenginiui veikti sparčiau.

Kaip aš galiu pakeisti vaizdo kokybę?

Pagal numatytuosius parametrus vaizdo kokybė nustatoma automatiškai ir prisitaiko prie Jūsų turimo interneto ryšio greičio. Norėdami kokybę pasirinkti rankiniu būdu, tai galite padaryti savo įrenginio nustatymuose pasirinkę vieną iš kokybės nustatymų (aukštą, vidutinę arba žemą) arba pasirinkti vaizdo kokybę paspaudus nustatymų mygtuką žemutiniame kampe kairėje bei pasirinkus norimą vaizdo kokybę.

Ar aš galiu žiūrėti Viaplay per GPRS arba CDMA mobilųjį ryšį?

Deja, 2G arba GPRS interneto greitis nėra pakankamas norint naudotis Viaplay. Kad galėtumėte naudoti Viaplay, Jums prireiks mažiausiai 3G mobilaus interneto greičio.

Noriu žiūrėti HD kokybės vaizdo įrašus. Kaip turėčiau elgtis?

Viaplay turinys nėra suskirstytas į HD ir standartinės kokybės turinį. Todėl Jūs negalėsite pasirinkti HD kokybės visam turiniui.  Tačiau, didžioji dalis Viaplay turinio (ypač filmai) turi HD kokybę ir Jūs tai galėsite pastebėti žiūrėdami turinį dideliame ekrane.

Kai bandau paleisti Viaplay, gaunu pranešimą, kad esu ne Lietuvoje, nors aš esu Lietuvoje. Ką turėčiau daryti tokiu atveju?

Šiuo atveju Jūsų interneto tiekėjas tiekia Jums IP adresą, kuris nėra lietuviškas IP adresas. Norėdami gauti lietuvišką IP adresą, kreipkitės į savo interneto tiekėją.

Ką turėčiau daryti, jeigu žiūrint Viaplay dingo interneto ryšis?

Šiuo atveju Jums nereikės nieko daryti, nes atsinaujinus interneto ryšiui, Jūs toliau galėsite žiūrėti vaizdą.

Kodėl aš negaliu matyti visą turinį?

Jeigu nematote viso turinio, įsitikinkite, kad Jūsų prenumerata leidžia Jums prieigą prie viso turinio.

Kodėl turinys ne lietuvių kalba?

Didžioji dalis Viaplay turinio yra įgarsinta lietuvių kalbą. Likusi dalis pateikta su subtitrais lietuvių kalba.

Kodėl aš negaliu pakeisti kalbos?

Jeigu negalite pakeisti kai kurio Viaplay turinio kalbos į lietuvių kalbą, tai reiškia, kad šiam turiniui nėra galimybės pasirinkti lietuvių kalbą. Norėdami įsitikinti, kad pageidaujama kalba yra tikrai negalima Jūsų pasirinktam turiniui, perkraukite programėlę arba, jeigu naudojate kompiuterį, atnaujinkite Viaplay puslapį.

Kodėl Viaplay neveikia su mano mobiliuoju internetu?

Viaplay gali neveikti Jūsų įrenginyje dėl šių priežasčių:

- Įsitikinkite, kad Jūsų įrenginys atitinka visus keliamus reikalavimus;

- Galimai Jūsų turimas interneto ryšio greitis nepakankamas tam, kad galėtumėte naudotis Viaplay, arba šiuo metu mobilaus ryšio interneto tinklas nepasiekiamas;

- Gali būti, kad Jūsų įrenginys nėra pridėtas prie Jūsų Viaplay paskyros. Tai galite patikrinti Viaplay meniu "Mano paskyra".

Kodėl turiniui, kurį aš šiuo metu žiūriu, nėra prieinama HD kokybė?

Visų pirma pabandykite perkrauti įrenginį, pasitikrinkite ar yra atnaujinta naršyklė bei programinė įranga. Jeigu HD kokybė neatsiranda, šiuo atveju tai reiškia, kad šiam turiniui HD kokybė neprieinama.

Kodėl aš negaliu pakeisti subtitrų?

Jeigu turinys yra prieinamas lietuvių kalba, paprastai subtitrai lietuvių kalba tokiam turiniui neprieinami. Norėdami įsitikinti, kad pageidaujamos kalbos subtitrai yra tikrai neprieinami Jūsų pasirinktam turiniui, perkraukite programėlę arba, jeigu naudojatės kompiuteriu, atnaujinkite Viaplay puslapį.

Ypatybės ir funkcijos

Ar galiu matyti sporto varžybas, kurios buvo transliuojamos anksčiau?
Taip, galite. Tiesioginių transliacijų atsukimas Viaplay įmanomas iki 48 valandų. 
 
Naršyklės grotuve darykite taip:
- Pradėkite žiūrėti kanalą 
- Grotuvo apačioje yra raudona juosta - spragtelkite arba pastumkite laiko žymeklį link jūsų pageidaujamo laiko
- Šalia laiko žymeklio esantis paveiksliukas padės jums pasirinkti tikslų laiką 
- Jeigu norite atsukti daugiau nei 2 valandas, naudokite raudoną liniją esančią kairėje grotuvo pusėje
- Jūs galite atsukti iki 48 valandų tiesioginės transliacijos 
- Grotuvas pradės rodyti vaizdą nuo pasirinkto laiko
 
Mobilioje programėlėje:
- Pradėkite žiūrėti kanalą, kurį norėsite atsukti
- Paspauskite raudoną mygtuką "Tiesiogiai", mygtukas pasidarys pilkos spalvos
- Laiko juostos žymeklis atsiras ekrano apačioje 
- Pastumkite jų link jūsų pageidaujamo laiko
- Grotuvas pradės rodyti rodyti nuo pasirinkto momento

- Jeigu norite sugrįžti prie tiesioginės transliacijos, vėl paspauskite mygtuką "Tiesiogiai"

Ar aš galiu žiūrėti Viaplay per mano mobilųjį prietaisą ar televizorių?

Taip, Jūs galite matyti Viaplay savo įrenginyje (žr.dalį "Naudojimasis paslauga"), tačiau šiuo metu ši paslauga negalima televizoriuose. Viaplay paslaugą televizoriuje matyti galima per "Chromecast" įrenginį, kuris transliuos turinį iš išmaniojo įrenginio į televizorių arba be "Chromecast" įrenginio, jeigu Jūsų televizorius palaiko Adroid TV 6.0 ar aukštesnę programinės įrangos versiją.

Per kokius įrenginius Viaplay paslauga yra prieinama?

Viaplay prieinamas per visas Android ir iOS operacines sistemas, turinčias naujausias programines įrangas (žr. dalį "Naudojimasis paslauga").

Kaip žiūrėti Viaplay per iPad ir iPhone prietaisus?

Programėlę galite parsisiųsti į savo iPad ir iPhone iš "Programėlių parduotuvės" paieškoje nurodydami Viaplay. Parsisiųskite mobiliąją programėlę iš Apple Store

Kaip žiūrėti Viaplay per Android įrenginius?

Programėlę galite parsisiųsti į savo Android įrenginį iš "Programėlių parduotuvės" paieškoje nurodydami Viaplay. Parsisiųskite mobiliąją programėlę iš Google Play

Koks yra minimalus interneto greitis Viaplay mobiliems įrenginiams?

3 Mbit/s

Naudotojo paskyros nustatymai

Kodėl aš turiu užsiregistruoti, kad gaučiau Viaplay?

Jums reikės užsiregistruoti Viaplay, kad galėtumėte pasirinkti jums tinkamą paketą. Be registracijos Jūs negalėsite naudotis Viaplay, nes tai yra mokama paslauga.

Kaip užsiregistruoti Viaplay?

Užsiregistruoti yra labai paprasta. Jums reikės apsilankyti Viaplay internetiniame puslapyje, užpildyti visą reikiamą informaciją ir sekti visus nurodymus. Užtruksite mažiau, negu 3 minutes.

Koks yra registracijos Viaplay privalumas?

Užsiregistravę Viaplay, turėsite prieigą prie visos platformos. Jeigu neužsiregistruosite, galėsite tik naršyti puslapyje, bet video turinio žiūrėti negalėsite.

Ar po registracijos Viaplay į mano elektroninį paštą bus siunčiama daugybė nereikalingos informacijos?

Siųsime tik aktualią informaciją bei gerbsime jūsų privatumą. Visada galėsite atsisakyti naujienlaiškių, paspaudę atitinkamą nuorodą. Jeigu pasirinksite naujienlaiškio atsisakymą, daugiau naujienlaiškių nebegausite.

Kaip aš galiu atstatyti savo prarastą slaptažodį?

Jūs galite atnaujinti savo slaptažodį Viaplay sistemos prisijungimo ekrane. Pasirinkite "Pamiršote slaptažodį?" ir suveskite savo elektroninio pašto adresą, kurį nurodėte registruodamiesi Viaplay. Jūsų elektroninio pašto adresu bus išsiųsta instrukcija kaip atnaujinti slaptažodį.

Mano prisijungimas arba slaptažodis neveikia. Ką turėčiau daryti?

Tokiais atvejais atlikite šiuos veiksmus:

1. Įsitikinkite, kad Jūsų kompiuteryje ar įrenginyje yra interneto ryšys.

- jeigu interneto ryšio nėra, prijunkite jį;

- jeigu įrenginys jau yra prijungtas prie interneto ryšio, tuomet... 

2.   Atnaujinkite savo slaptažodį (slaptažodžio atnaujinimas aprašytas ankstesnėse DUK dalyse. Jeigu negalite atnaujinti slaptažodžio arba vistiek nepavyksta prisijungti prie sistemos, tuomet...

3. Kreipkitės į Viaplay klientų aptarnavimo centrą info@viaplay.lt arba telefonu 8 37 281055 (TELE-2 klientams - 8 37 281056), jog įsitikintumėte, kad paskyra yra aktyvuota.

Kaip aš galiu atšaukti / ištrinti savo vartotojo paskyrą?

Jūs galite atsisakyti prenumeratos viaplay.lt puslapyje prisijungę prie "Mano paskyra". Toliau kairėje puslapio pusėje pasirinkite meniu "Prenumerata". Pasirinkus "Atsisakyti prenumeratos" Jūsų paskyra taps nebeaktyvi. Tačiau turėkite omenyje, kad jeigu jau esate sumokėjęs už sekančias 30 dienų, Jūsų paskyra bus aktyvi iki to laikotarpio pabaigos.

Kokie yra amžiaus apribojimai registruojantis Viaplay?

Tam, kad užsiregistruotumėte Viaplay, turite būti ne jaunesnis, nei 18 metų amžiaus.

Kokia yra Viaplay vaizdo kokybė?

Filmų, šou ir serialų kokybė priklauso nuo šių veiksnių:

1. Jūsų interneto ryšio greičio - Priklausomai nuo Jūsų turimo interneto ryšio greičio, tais atvejais, kai jis yra per lėtas, Viaplay rodomo turinio kokybė atitinkamai sumažės.

2. Nuo to, kokios kokybės turinys buvo įkeltas į platformą.

Sporto turinio laidos priklauso nuo dviejų veiksnių:

1. Jūsų interneto ryšio greičio - Priklausomai nuo Jūsų turimo interneto ryšio greičio, tais atvejais, kai jis yra per lėtas, Viaplay rodomo turinio kokybė atitinkamai sumažės.

2. Nuo to, kokios kokybės laida buvo įkelta į kanalą, kuris transliuojamas platformoje.

Sąskaitos ir prenumerata

Kas yra Viaplay kuponas?

Viaplay kuponas suteikia nuolaidos kodą, kurį įvedus į tam skirtą laukelį užsisakymo metu, yra pritaikomos specialios Viaplay įsigyjimo sąlygos. Šiuo metu kuponai platinami specialių kampanijų metu. Netrukus galėsime pasiūlyti kuponų įsigyjimą per mūsų partnerius, kad galėtumėte dar patogiau naudotis mūsų paslaugą. Taip pat dovanoti Viaplay prenumeratą savo draugams ir artimiesiems!

Kaip aš galiu sumokėti už Viaplay prenumeratą bei aktyvuoti kortelę internetiniams mokėjimams?

Už Viaplay prenumeratą galite sumokėti kreditine kortele arba per PayPal. Galite mokėti debeto kortele, jei debeto kortelė turi kredito kortelės charakteristikas (kortelės patvirtinimo numerį (CVV/CVC/CID), esantį ant kortelės prie parašo) ir turi aktyvuotą funkcija interneto mokėjimams atlikti. Aktyvuoti kortelę interneto mokėjimams galite prisijungę prie savo el. bankininkystės arba pasiskambinę į banką. American Express bei Maestro kortelėmis sumokėti už Viaplay prenumeratą galimybės nėra.

Sužinokite daugiau apie kortelių aktyvavimą interneto mokėjimams atlikti jūsų banko svetainėse:

SWEDBANK 
SEB 
DNB BANKAS 
CITADELĖ 
ŠIAULIŲ BANKAS
NORDEA 
DANSKE BANKAS


 

Abonementinio laikotarpio pinigų nuskaitymo laikai

Abonementinio laikotarpio pinigų nuskaitymo laikai:

  • Pinigai už abonementinį mokestį yra nuskaitomi likus 6 val. prieš Abonementinio laikotarpio pabaigą;
  • Nepavykus pinigų nuskaityti, antrą kartą pinigai bandomi nuskaityti praėjus 8 val. po Abonementinio laikotarpio pabaigos;
  • Trečią kartą pinigai bandomi nuskaityti praėjus 22 val. po Abonementinio laikotarpio pabaigos.

Jeigu pinigų nuskaitymo metu neturite pakankamos sumos, yra pasibaigęs mokėjimų kortelės galiojimo terminas, mokėjimų kortelė laikinai negalioja arba yra panaikinta arba dėl bet kokios kitos priežasties Mokesčiai nėra sumokami, Mes turime teisę panaikinti arba apriboti jūsų prieigą prie Paslaugos. 

Kodėl nepavyksta atlikti mokėjimo už Viaplay bei ką tokiu atveju daryti?

Kai jūs užsisakote Viaplay paslaugą, mes prašome jūsų mokėjimo kortelės arba Paypal informacijos. Ši informacija mums reikalinga tam, kad galėtume periodiškai nuskaičiuoti pinigus už Viaplay paslaugą, kai sueina mokėjimo terminas. Tokiu būdu mes užtikriname, kad paslauga veiktų be sutrikimų bei jums nereikėtų niekuo rūpintis, išskyrus kokį mėgstamą filmą, serialą ar sporto rungtynes žiūrėsite šiandiena :)

Nepavykus nuskaityti pinigų nuo jūsų kortelės ar Paypal sąskaitos iš pirmo karto, mes kartojame tai dar du kartus bei atitinkamai apie tai informuojame jus el. paštu.

Dažniausios nepavykusio mokėjimo priežastys:

  • įsitikinkite, kad jūsų kortelėje yra pakankamas lėšų likutis
  • patikrinkite ar nepasibaigęs kortelės galiojimo laikas
  • kortelėje turi būti aktyvuota atsiskaitymo internetu funkcija.


Aktyvuoti kortelę interneto mokėjimams galite prisijungę prie savo el. bankininkystės arba pasiskambinę į banką. American Express bei Maestro kortele sumokėti už Viaplay prenumeratą šiuo metu galimybės nėra.

Sužinokite daugiau jūsų banko svetainėse:

Jeigu pageidaujate, jūs taip pat galite užsisakyti Viaplay paslaugą per mūsų partnerius - Viasat ar Tele2. Atsiskaitant per partnerius, mokėjimai bus vykdomi mėnesinių sąskaitų pagalba bei mokėjimo kortelės ar Paypal informacijos nereikės pateikti.

Jeigu mums nepavyks nuskaičiuoti lėšų per tris kartus, Viaplay paslauga bus sustabdyta. Tačiau jei ateityje nuspręstumėte sugrįžti, jūsų mėgstamiausių video bei įrenginių sąrašai bus išlikę.

Kas yra Viaplay Sportas paketas? Ar man jis reikalingas?

Viaplay Sporto paketas turi didžiausią turinio pasirinkimą - tai filmai, šou, serialai, animacija ir, svarbiausia, sporto transliacijos gyvai bet kokiam žiūrovo skoniui Jūsų kompiuteryje ar išmaniajame įrenginyje.

Kiek kainuoja Viaplay Sporto paketas?

Viaplay Sporto paketas kainuoja 9,99 Eur per mėnesį, ir tai yra tik 3 Eur daugiau už standartinį Viaplay paketą.

Kaip aš galiu pradėti žiūrėti Viaplay Sporto paketą?

Jeigu dar nesate pasirinkęs Viaplay prenumeratos, Jūs galite prenumeruoti Viaplay Sporto paketą "Mano paskyroje". Jeigu jau esate prenumeravęs Viaplay, turite ten pat pasirinkti "Aktyvuoti Viasat Sportas" ir toliau sekti instrukcijas. 

Kiek įrenginių galima registruoti Viaplay Sportas paskyroje?

Galite užregistruoti iki 5 įrenginių, tačiau vienu metu galėsite naudoti tik 2 iš jų.

Ką reiškia įrenginio registracija?

Įrenginio registracija reiškia, kad galite kontroliuoti, kurie įrenginiai gali prisijungti prie Viaplay ir paslauga naudotis; bei kuriems įrenginiams tai draudžiama.

Ar grąžinsite man pinigus, jeigu aš atšauksiu savo prenumeratą?

Ne, tokiu atveju pinigai nebus grąžinti, nes Viaplay yra išankstinio apmokėjimo paslauga. Todėl Jūsų paskyra bus aktyvi iki apmokėto laikotarpio pabaigos.

Kaip aš galiu atšaukti savo prenumeratą?

Jūs galite atsisakyti prenumeratos viaplay.lt puslapyje prisijungę prie "Mano paskyra". Toliau kairėje puslapio pusėje pasirinkite meniu "Prenumerata". Pasirinkus "Atsisakyti prenumeratos" Jūsų paskyra taps nebeaktyvi. Tačiau turėkite omenyje, kad jeigu jau esate sumokėjęs už sekančius 30 dienų, Jūsų paskyra bus aktyvi iki šio laikotarpio pabaigos.

Jei esate užsisakę Viaplay per partnerius (Viasat ar Tele2), prašome dėl nutraukimo sąlygų kreiptis tiesiogiai į juos.

Mokėjimai po nemokamo išbandymo laikotarpio

Jums tereikia tik atlikti pirmą mokėjimą, o kitas mokėjimas bus atliktas automatiškai pasibaigus 30-ties dienų laikotarpiui. Jūs galite atsisakyti prenumeratos meniu skiltyje "Mano paskyra" įėję į skiltį "Prenumerata".

Kaip atlikti mokėjimą per PayPal?

Norėdami naudotis PayPal sąskaita, pirmiausia turite ją registruoti ir tada pridėti savo kreditinę kortelę (eikite į šį puslapį ir sekite instrukcijas https://www.paypal.com/lv/webapps/mpp/home).  Toliau turėsite pridėti savo PayPal sąskaitą prie Viaplay. Tai galite padaryti "Mano paskyra" skilties "Prenumeratos" skiltyje.

Ar galima atlikti mokėjimus iš telefono?

Taip, mokėjimą galite atlikti iš savo mobilaus ryšio telefono. Norėdami tai padaryti, atverkite Viaplay programėlę, nustatymų meniu pasirinkite "Prenumerata" ir sekite instrukcijas. Nuo sekančio mokėjimo visi paskesni mokėjimai bus atliekami automatiškai (žr. mokėjimų dalį).